Thursday, October 29, 2009

Kurang motivasi.

Today, I'm not feeling motivated.
Rasa mcm bosan pun ada. Bosan dengan sikap manusia yang berat sebelah. Bila aku buat sesuatu, ada saja yang tak kena. Tapi bila orang lain yang buat, semuanya ok.
Aku ni kadang-kadang nak dapat apa pun susah. Sangat susah.
Mujur lah aku ni penyabar. Aku terus berusaha dengan hati yang tabah.
Perseverance is important. Ada orang tak pernah merasai kegagalan dalam hidup. Ada orang terpaksa lalui banyak failures. Orang-orang yang tak pernah gagal ni, aku rasa tak sekuat mana.
Sebabnya, bila tiba giliran mereka gagal, mereka akan rebah tak ingat punya.
So, kesimpulan aku, kpd orang-orang yg tak pernah gagal tu, jangan la terasa diri anda best sangat berbanding orang lain.
Be humble and help those people in need.

No comments: