Thursday, October 29, 2009

Hari ini bosan. PSP kan ada.

Hari aku hari ini teramatlah membosankan. Nak tahu kenapa sungguh bosan? Ni dia aku nak bagi tahu korang semua.

Aku ni paling benci buat kerja yang unplanned dan kerja yang tidak dibekalkan dengan arahan/spesifikasi yang lengkap. Aku paling benci orang berlagak terer, dan berlagak macam bagus, rasa diri terlalu bagus berbanding dengan orang lain. Aku memang bengang. Dan bila aku bengang, orang aku terkejut dengan kebengangan aku dan terus takut untuk bagi aku bengang lagi.

So, jangan buat aku bengang. Aku ni pekerja yang rajin. Aku deliver semua kerja-kerja aku. Tapi jangan bagi aku kerja yang tak spesifik, tapi in the end harapkan hasil kerja yang spesifik dari aku. Memang aku pelangkung la lepas tu. Nak suruh aku buat apa, cakap siang-siang. Cakap bagi jelas, terang dan lengkap.

Feel like want to play Stardust on my Playstation Portable. Hari-hari aku main game ni. Memang aku suka la game shoot them up ni. Then, aku suka juga Pixeljunk Monsters. Sungguh berstrategi game ini! Tapi aku kadang-kadang tension juga tengok musuh-musuh dalam tu. Sungguh menyakitkan hati .. sabar je la.

Game yang bakal aku cari selepas ni adelah Need for speed Shift dan Resistance 2. wacaa..!

No comments: